Monday, March 14, 2011

UNGGUNYA CINTA DAN KASHAF IMANI



UNGGUNYA CINTA && KASHAF IMANI


cerita nie mang sangat2 sedih.. korang kne tgk cite nie.. 3 kali ak tgk, 3 kali ak nangis.


UNGGUNYA CINTA
cinta unggu yang kesampaian. tak semua kat dunia nie untungkan dapat cinta n perhatian. andy sanggup wat unggu  marah sebab nk tgk muka unggu marah. mang romantik... tpi tak semua ending cite akan bahagia. unggu tk pon dapat bersama andy sbb andy pergi pada masa unggu wat persembahan yang dh lama unggu tunggu2. mang sedih. terlalu banyak kenangan yang ada dalam hati unggu...


KASHAF IMANI
cerita ini tentang seorang anak yang dahulu nya jahat tetapi apa pun yang die lakukan dia akn pikirkan ibu nya. die bukan la anak yang bertuah kerana die merupakan anak haram hasil dari perkerjaan ibu yang ingin membesarkan die dan adiknya. die telah ditikam dan rohnya berleggar untuk mencari orang untuk memberitahu ibunya bahawa selama ini die bersalah dan banyak melakukan dosa kepada ibunya dan sebenarnya die ingin memberitahu kepada ibunya bahawa DIA TERLALU SAYANGKAN ibunya. hanya IMANI sahaja yang mampu menolongnya. imani adalah gadis yang sebenarnya menaruh hati kepada kashaf. terlalu banyak dugaan yang dilalui oleh mereka dan akhirnya KASHAF diberi peluang untuk hidup kembali dan diberi peluang untuk memohon kemaafan dari ibunya. peluang itu hanya akan ada jika ALLAH memberi tetapi percaya la bahawa ALLAH maha MEMBANTU.


cerita ini mang sedih dan akan jadi sedih bagi ak. ape yang yahu cerita ini mampu buat ak nangis walaupon ak tgk berulang kali..
=(

No comments:

Post a Comment

assalamualaikum
kalau korang rasa nak komen,
tinggalkan la komen korang kat sini yerk
=)