Wednesday, March 23, 2011

JAWAPAN dari segala persoalan KIELA && MIERA

knp ak suke sgt tgk cite unggunya cinta??

sbb cite nie kne mengena gan ak.. sebelum nie ak ade hati gan sorg budak nie, die baik sgt. dlo kt teknik die ade dtg tgk ak.. mang baik sgt. waktu kt plkn dlo pon die dtg tgk ak walaupon ak kne antar kt rompin. mang jauh. lepas abis je plkn die jemput ak kt bukit jalil.. dgn rasa happy ak g peluk die sbb die la manusia yg ak rindu tpi waktu die mcm tk sihat. bile ak tnye:
AKU: awk knp muka awk mcm org tk sihat? awk sakit yerk?
DIE: tk de la sy ok la syg.
AKU: btol nie. jangan bohong sy.
DIE: tak la. btol tk bohong..(smbil tarik hidung ak)
then dalam kete die tanye ak lagi
DIE: awk saya lapar la jom makan
AKU:ok jom tapi awk pilih tempatnya ok
DIE: ok tapi kali nie sy nk bawak awk makan tempat yg tk pernah awk pergi lagi.
AKU: OK..
DIE: awk kalo saya dah tk de awk akn nangis tk?
AKU: ntah la. tk kot sbb awk kn akn ade je gn sy.. awk kn kawan baik sy
DIE: kawan baik je. bgus la tk nggs sbb sy tk suke tgk awk nggs.
 then ak boleh gelak.. ntah la ak leh gelak. pas makan die bawak ak dataran. die kata die ade bnda nk cakap tp ak kata ak nk balik sbb penat. die pon kata ok la sy antar awk balik.

esok nya die call ak.
DIE: awk sy nk balik sabah jap.. awk jgn nakal2 ok
AKU: ok..
selalunya ak akn cakap hati2 awk. tpi ari tue ak tk ckp pape pon. dalam 3 jam pas tue die hanya text ak.
awk sebenarnya semalam sy nk gtaw awk, saya sayang sgt kt awk. selama nie saya anggp awk bidadari hidup sy.
bile ak dpt je msj tue terus ak call die then ak cakap "SAYA AKAN TGGU AWK BALIK KL, SAYANG AWK"
ak letak call gn muke org sgt happy.
lepas 1 jam mak die call bgtaw yg DIE dh tinggalkan ak. ak pelik. ak ckp baru td ak call die. die ok je.. mak die cakap die excident kete. langgar lori. die nk elak kucing betul ke org cakap kalo sebelum org tue nk tinggalkan kite die dah dapat rasa pemergian die, tapi kenapa ak tk perasan.
YA ALLAH.. baru sekejap ak rasa bahagia tue dtg utk ak.. knp die pergi dari hidup ak..

 awk saya sgt2 sygkan awk. rindu sgt kt awk. awk kawan yg paling baik pernah sy jumpe. awk ikut ape je kehendak sy. saya sangat2 rindukan awk..awk tahu tk sy rindu sgt kt awk.. 

bile ak tgk cite unggunya cinta tue ak sentiasa nngis sbb ak mcm unggu tk sempat pon nk tgk muka die untuk kali terakhir. ak mang rindukan die..

No comments:

Post a Comment

assalamualaikum
kalau korang rasa nak komen,
tinggalkan la komen korang kat sini yerk
=)