Saturday, April 27, 2013

bahagia

assalamualaikum hai korang.. hari nie gemo0k nk gtau gemo0k berjaya menjejakkan kaki ke kenduri kahwin sahabat aku.. fasihah.. sungguh rindu sangat kat namanye FASIHAH AHMAD..
tahniah sahabat akhirnya anda sudah bergelar seorang isteri...
semoga berbahagia,, saya sangat gembira dapat berjumpa tadi.. niat dihati ingin duduk lame sikit tapi apakah daya saya sendiri tak berapa nak sihat.. baru kuar hospital kan itu pon mama dengan mak dah marah MR A tak payah cite la..

nie gambar beliau yang sangat comel..
semoga hubungan korang sampai ke jannah.. in sha Allah




 
aku akan rindu untuk lepak gan ko seha n eyqbal...
nie hal orang kawen nie birthday gemo0k yang dah lama sangat gemo0k simpan kan.. gemo0k nak gtau nie MR A gemo0k datang jauh untuk celebrate birthday.. kite orang tengok wayang cite G.I JOE.. boleh la tahan sebab nak teman die kan.. sejuk bukan main la kan tpi spoil sebab mamat sebelah gemo0k nie die punya nak sembang gan member menganggu gemo0k tau.. tapi nasib baik gemo0k dikurniakan seorang hamba Allah yang sabar di sebelah gemo0k yang sangat menenangkan jiwa.. (wah ayat mak!!!) hahahahah...

nie adalah hadiah n gemo0k namakan die MR A
nie hadiah sebelom bukak.. surprises..


terima kasih awak.. saya namakan die MR A..
nie pulak pemberian sahabat dari tempat keje.. sis Zura n anak murid Fahmie..


1 comment:

assalamualaikum
kalau korang rasa nak komen,
tinggalkan la komen korang kat sini yerk
=)