Tuesday, August 23, 2011

penghujung cintaku

nie lagu pasha ungu gn binik baru die.. mang best...
 korg try bace n hayati lirik die.. mang best.... lagu nie sesuai sgt utk org yg bakal kawen n yg ade rancangan nk kawen tue.. lagu nie mang sesuai utk korg... hehhehehe...


berakhir sudah pencarian cintaku
jiwa ini tak lagi sepi, hati ini tlah ada yang miliki
tiba diriku di penghujung mencari cinta
diri ini tak lagi sepi, kini aku tak sendiri
aku akan menikahimu, aku akan menjagamu
ku kan selalu di sisimu seumur hidupmu
aku akan menyayangimu, ku kan setia kepadamu
ku kan selalu di sisimu seumur hidupmu
tiba diriku di penghujung mencari cinta
hati ini tak lagi sepi, kini aku tak sendiri
aku akan menyayangimu, ku kan setia kepadamu (kepadamu)
ku kan selalu di sisimu seumur hidupmu
wooo aku akan menikahimu, oh aku akan menjagamu
ku kan selalu di sisimu seumur hidupmu
nananana nananana nananana nananana
ku kan selalu di sisimu seumur hidupmu
seumur hidupmu(4x)
mang best lagu nie... gemuk mang dh jatuh cinta gn lagu nie... sgt2 jatuh cinta... hehehhehe... andai gemuk ade pakwe or special friends gemuk akn bg lagu nie kt dorg...
now gmuk nk tukar topik... hehheheh pasal raya.. hehhehe.. gemuk dh shopping raya dh.. tk de la byk sgt yg gemuk beli cuma ade 2 pasang t-shirt, jeans, kasut raya n sehelai tudung raya.. ok la tue kan.. hehheheh... baju kurung 2 pasang... satu dari ibunda terchinta satu lg dari adik kesygn ku.. FIEZA ISMAIL... hehhehehe
tp ak kempunan nk beli skirt labuh.. pape pon nnti nk beli gak.. tk kira. hehhehe...
nie gmbr gemuk shopping raya..nie time teman member je nie...
=)

abaikan jerawat tue ye...
=P



cantik kan... menyesal tk beli..
=)




yg penting skrg gmuk sgt2 tk saba nk balik kg n nk berbuka gn mak die ramadhan yg last2 nie... hehhehehe.. 
gemuk syg korg..
=)

No comments:

Post a Comment

assalamualaikum
kalau korang rasa nak komen,
tinggalkan la komen korang kat sini yerk
=)